Podjetja
V CRM-ju lahko konfigurirate dovoljenja za posamezne stike s strankami, da ustrezajo vašim zahtevam, stranki pa ponujajo različne uporabniške funkcije v osebnem profilu, ki je tudi zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Dovoljenja za uporabo, stranki določite sami.
CRM vsebuje instrumente za urejanje kontaktnih stikov, izvajanje analiz, anket in izdelavo poročil. Univerzalni vmesnik omogoča, da se aktivnosti (obvestila, opravila, e-poštna sporočila, sestanki in napovednik dogodkov, ankete) sprožijo na katerem koli CRM profilu iz ene same točke.
Da bi olajšali komunikacijo, je CRM povezan z vašim e-poštnim sporočilom in vam celo pomaga pri deljenju vaših objav, opomnikov ali v povezavi z urnikom, ki je integriran za avtomatsko pošiljanje. Posamezne naloge lahko direktno dodelite stranki, dodate sledilce nalogam, dovolite komentarje in pripenjate dokumente.
Hiter vpogled prodajnega menija omogoča takojšen prikaz transakcij, ki potekajo, in njihovo stanje. Plačila/neplačila se lahko dodajo enostavno in jih lahko pošljete neposredno na e-naslov svojim strankam, vključno s PDF datoteko računa ali ponudbe. Ustvarite lahko tudi ponavljajoče se račune, ki so avtomatsko generirani glede na nastavitev.
Poleg vnašanja odhodkov, lahko nastavite ponavljajoče se stroške in se bodo samodejno vpisali po določenem obdobju. Izdelate lahko različna poročila (prodaja, prihodeh, odhodek, po člankih, aktivnostih).
Samodejno registriranje uporabnikov lahko omogočite ali onemogočite. Vaše stranke se bodo lahko registrirale na osnovnem URL-ju, kjer je CRM nameščen. Če je samodejna registracija uporabnikov onemogočena, boste lahko samo vi dodajali stranke iz admin plošče.
Namestite lahko varnostno kopijo podatkovne baze vsakih X dni, da preprečite izgubo pomembnih podatkov.